Archives

0

"Εξω οι ξένοι"!!



Οι ανθρώποι για τους οποίους φωνάζουν πολλοί πως πρέπει να φύγουν απο την Κύπρο:



Βούλγαρος μάγειρας σε ξενοδοχείο στον
Πρωταρά:

«Είμαι στο ίδιο ξενοδοχείο τρία χρόνια με μισθό €700 το μήνα για εξαήμερη εργασία.
Ο μάστρος δεν μας αφήνει να γραφτούμε στη συντεχνία.
Ο Α.
(είναι συνδικαλιστής)
με βοηθά όταν του πως ότι έχω πρόβλημα.
Εργάζομαι με συμβόλαιο, αλλά ποτέ δεν μου το έδωσαν, παρόλο που το ζήτησα.
Τα λεφτάμού τα δίνουν μετρητά, ούτε χαρτί, δεν ξέρω τι παίρνω και τι πληρώνω.
Άδεια μού δίνουν μια βδομάδα τον χειμώνα, τίποτε άλλο».

ΜΑΡΤΥΡΙΑ 3

Οικιακή βοηθός από τις Φιλιππίνες: «Μου είπε η κυρία να πάω στο σπίτι της θείας της να τη βοηθήσω. Πήγα το πρωί, καθάρισα όλα τα παράθυρα, σιδέρωσα, καθάρισα το σπίτι, έκανα τον κήπο και τελείωσα στις 8.30 μ.μ. Η θεία μου έλεγε συνεχώς τι να κάνω και ξανάκανα ό,τι δεν της άρεσε και μου έδωσε €20 για ολόκληρη τη μέρα. Αυτό δεν είναι σωστό».

ΜΑΡΤΥΡΙΑ 4

Οικιακή βοηθός από τις Φιλιππίνες: «Κάθε βδομάδα η κυρία θα με πάρει στη γιαγιά είτε στη θεία για να καθαρίσω και μετά θα επιστρέψω στο σπίτι για να το καθαρίσω και αυτό μέχρι το βράδυ να τελειώσω. Η κυρία φεύγει και μου αφήνει και τα παιδιά, δεν μου έδωσαν ποτέ έξτρα λεφτά ούτε ένα ευρώ, ούτε με ρώτησαν αν θέλω να πάω σε άλλο σπίτι».

Μαρτυρία5

Βοηθός μάγειρας από την Πολωνία, εργοδοτείται σε ξενοδοχείο στην Πάφο:
«Έχω πολύ θυμό μέσα μου, λένε συνεχώς ότι είμαι τεμπέλης και τεμπελόσκυλο. Κάνω όλες τις αγγαρείες, καθημερινά φέρνω από την αποθήκη ό,τι χρειάζεται η κουζίνα, πλένω τα χόρτα, καθαρίζω τα ψάρια, κάνω συνεχώς ό,τι μου λένε από το πρωί ώς το βράδυ και αυτοί κάθε μισή ώρα είναι έξω και καπνίζουν. Εγώ είμαι ο τεμπέλης;»
Ερ:
Από ποιους γίνεται αυτό; Μάγειρας:
Όχι από όλους είναι και μάγειρες που με βοηθούν, είμαστε φίλοι. Αυτοί που το κάνουν ο ένας είναι βοηθός του σεφ και ο άλλος μάγειρας με χρόνια υπηρεσία.
Ερ:
Πώς αντιδράς όταν σε λένε έτσι;
Μ:
Τι να πω, είναι και οι δύο μεγάλοι, δεν θέλω προβλήματα.
«Η κυρία με κτυπά συνέχεια»

» μαρτυρια 2

ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ μετανάστριες είναι περισσότερο ευάλωτες και σε μειονεκτικότερη θέση έναντι των ανδρών, αφού συχνά παρενοχλούνται στην εργασία τους. Η πιο τακτική μορφή είναι από άνδρα προϊστάμενο ή και στην ίδια βαθμίδα με το θύμα. Χαρακτηριστική είναι η τοποθέτηση Βουλγάρας σερβιτόρας σε ξενοδοχείο στον Πρωταρά. «Κάθε φορά που τυχαίνει να δουλεύω με τον Α. -είναι υπεύθυνος- θα αρχίσει να μου λέει διάφορα που με ενοχλούν, για τα μαλλιά μου, με προσκαλεί να πάω για ποτό. Κάθε φορά που δουλεύω μαζί του είναι σαν να είδα άσχημο όνειρο».
Εξίσου άσχημα νιώθει και μια άλλη σερβιτόρα από την Εσθονία, η οποία εργάζεται σε εστιατόριο στη Λευκωσία. «Μιλάνε για μένα όλοι και νομίζουν ότι δεν καταλαβαίνω, μπορεί να μην αντιλαμβάνομαι όλες τις λέξεις, αλλά ξέρω τι λένε, με κοιτάνε από πάνω μέχρι κάτω και γελάνε, δεν είμαι χαζή, αλλά τι να κάνω, ήμουν έξι μήνες χωρίς δουλειά, χρειάζομαι χρήματα και πρέπει να δουλέψω, δεν ξέρω όμως, πόσο θα αντέξω».
Υπάρχουν και άλλες πιο ακραίες περιπτώσεις όπου θύτης είναι γυναίκα η οποία ασκεί και σωματική βία. Παραθέτουμε αυτούσια τη δήλωση οικιακής βοηθού από τις Φιλιππίνες. «Η κυρία είναι τόσο δύσκολη, είναι απαίσια και με κτυπά, συνεχώς κλαίω, είμαι άνθρωπος δεν μπορεί να με κτυπά, μου τραβά τα μαλλιά ή παίρνει το μπαστούνι. Όταν πήγα για πρώτη φορά με ρώτησε “θέλεις σεξ, πόσα θέλεις;”. Δεν μου αρέσει αυτή η κατάσταση, είναι μεγάλη γυναίκα, δεν είμαι π…, μερικές φορές με αγγίζει στον κ… και στο στήθος, με ενοχλούν αυτά τα πράγματα».

έρευνα του Ινστιτούτου Εργασίας Κύπρου-ΙΝΕΚΠΕΟ
πηγή: Φιλελεύθερος 30/11

"Να φύγουν όλοι οι ξένοι εκτός από το απαραιτητό εγατικό δυναμικό» υποστηρίζουν μερικοί Κύπριοι. Ποιο είναι όμως το απαραίτητο εργατικό δυναμικό γι’αυτούς; Η Φιλιππινέζα που καθαρίζει το σπίτι τους και νταντεύει τα μωρά, οι Βουλγάροι που δουλεύουν στις οικοδομές τους, η Σριλανκέζα που φροντίζει τη γιαγιά, οι Πακιστανοί που καθαρίζουν τις φάρμες τους και οι Ρουμάνες στο καμπαρέ που συχνάζουν."

"Οι άνθρωποι από αυτές τις χώρες είναι συχνά άνεργοι, φτωχοί, καταπιεσμένοι, ή ανήμποροι να συντηρήσουν τις οικογένειες τους. Τους ίδιους ανθρώπους είναι που υποδεχόμαστε στις «ανεπτυγμένες» χώρες, όπως η Κύπρος, με τόσο έντονα συναισθήματα αντιπάθειας και μίσους. Θέλουμε να «καθαρίσει» η Κύπρος από τους ξένους, όμως τους εκμεταλλευόμαστε δίνοντας τους ψωρομισθούς και μηδαμινά δικαιώματα. Θέλουμε να σταματήσουν να ξοδεύονται επιδόματα για τους μετανάστες, όμως θέλουμε και να εργάζονται σε όλες τις δουλειές που είναι «χαμηλού επιπέδου» για μας: οικιακοί βοηθοί, οικοδομές, νταντάδες κτλ."

http://steki-dromou.blogspot.com/2010/07/15.html

0

Εκδηλώσεις Δεκέμβρη (πορεία για τον Αλέξη, συζήτηση για το Κυπριακό κ.α.)

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 28/11/10


Ανοιχτή συζήτηση το Σάββατο 4/12 στις 18.00 στα "Αγράμματα"
λινκ (φάλιες)




Συγκέντρωση - Πορεία, Κυριακή 5 Δεκέμβρη στην Πλατεία Ελευθερίας, και ώρα 15:00.

Θα ακολουθήσει εκδήλωση στην πλατεία Φανερωμένης (Σκαλιά) στις 18:00 με προβολή της ταινίας 'Δεκέμβριος 2008 - Η δυνατότητα για την έφοδο στον ουρανό,' συζήτηση, και μουσική.
*Η ταινία είναι στα ελληνικά με αγγλικούς υπότιτλους.

Ο ΑΛΕΞΗΣ ΗΤΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ - ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΗΣ ΕΞΕΓΕΡΣΗΣ ΖΕΙ!

Το κείμενο της ένωσης αναρχικών που καλεί στην πορεία:

http://enosianarxikon.blogspot.com/2010/11/blog-post_27.html


Ακολουθούν κι άλλες εκδηλώσεις...
0

Do It Yourself -DIY- Μουσική [2]

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 25/11/10


Ωχρά Σπειροχαίτη - Μπαλάντα για μια λυπημένη χώρα

Δεύτερο μέρος για την DIY μουσική: η ελληνική σκηνή

Αντί εισαγωγής-
Συνέντευξη του πανκ συγκροτήματος PANX ROMANA:

Γιατί “Panx” Romana;Υπάρχει καμιά σχέση με το punk;

Ναι, υποδηλώνει τις ρίζες μας. Tο punk ήταν η φλόγα που πυροδότησε τον εσωτερικό μας κόσμο προς τα έξω. Τιμής ένεκεν, κάναμε αυτό το λογοπαίγνιο με το Pax Romana (που στα λατινικά σημαίνει “Ρωμαϊκή ειρήνη”). Πάντα επίκαιρο και ίσως προφητικό μιας και η Pax Amerikana είναι ένα τερατόμορφο μωρό των ημερών μας.

Θεωρείτε ότι τώρα είστε ένα punk συγκρότημα;

Τό σημαντικό είναι να καταλαβαίνουμε τι είναι το punk και πώς μπορεί να ζεί μέσα σου. Για εμάς δεν είναι τόσο θέμα μουσικής και εξωτερικής εμφάνισης, όσο τρόπος σκέψης, εναλλακτικός τρόπος ζωής και άμυνας σ' ένα υλιστικό κόσμο που μας περιβάλει. Ποτέ δεν μας άγκιξε η παρακμιακή κι αυτοκαταστροφική του πλευρά. Είμαστε από φύση μας αισιόδοξοι, αντιμετοπίζουμε όλες τις δυσκολίες με χαμόγελο κι η ζωή μας σε καμμιά περίπτωση δεν εκφράζεται μέσω της βίας. Είμαστε μακρυά από συνθήματα του στυλ NO FUTURE ή DESTROY. Υπάρχει και η άλλη πλευρά στο Punk η ουτοπική, που προσπαθούμε να κάνουμε πραγματικότητα. Υπάρχουν ιδανικά που δεν πουλιούντε, υπάρχει μια σταθερή στάση ζωής που δεν αλλάζει και υπάρχει ένα κοινό που στηρίζει ηθικά τις προσπάθιές μας όλα αυτά τα χρόνια.

Μας ακούν νέοι κάθε ηλικίας, μα περισσότερο νέοι γύρω στην εφηβία. Πιστεύουμε ότι οι στίχοι μας είναι μυνήματα συμπαράστασης στη σκληρή πραγματικότητα που καλούντε να ενταχθούν όλοι αυτοί οι νέοι. Η μουσική είναι βάλσαμο κατά της μοναξιάς κατά προβλημάτων που δημιουργούν στρατός, παιδεία, κράτος, ναρκωτικά, οικογένεια. Έχουμε την τιμή να βρησκόμαστε δίπλα τους σε χαρές κι απογοητεύσεις. Δίνουμε και πέρνουμε παραμένοντας πάντα σε μια εφηβική κατάσταση. Οι panx ειναι συγκρότημα του δρόμου και τραγουδά τα προβλήματα που υπάρχουν εκεί.

Πού οφείλεται αυτή η δισκογραφική “απραξία”-περίπου τέσσερα χρόνια;

Δεν ασχολούμαστε αποκλειστικά και μόνο με τη μουσική, έχουμε τις δικές μας δουλειές, δύο από εμάς έχουν και παιδιά.

Ναι, αυτές οι συνθήκες είναι γνωστές, όλοι εμείς οι κάπως παλιοί στο χώρο του ελληνικού ροκ αντιμετωπίζουμε παρόμοιες καταστάσεις. Αλλά μέσα σ' αυτά χρόνια δεν υπήρχε η χρονική άνεση να γίνει αυτός ο δίσκος νωρίτερα;

Ναι, υπήρχε, όμως στο διάστημα αυτό αλλάξαμε τρία μέλη. Αυτή τη στιγμή, ο μπασίστας που έχουμε είναι ο τρίτος κατά σειρά που μπαίνει στο συγκρότημα. Όλες αυτές οι αλλαγές απαιτούν χρόνο για να προσαρμοστεί το καινούριο μέλος, να μάθει τα παλιά κομμάτια και φυσικά να βγουν και νέα.

Πιστεύετε ότι το στιλ σας - που βρίσκω ότι είναι πολύ χαρακτηριστικό και θα μπορούσα να πω “εξειδικευμένο”- έχει υποστεί μεταβολές με το πέρασμα του χρόνου;

Ουσιαστικές αλλαγές όχι, δεν έχουν γίνει. Αλλά με τον καιρό επιδρούν και νέα ακούσματα. Ξεκινήσαμε ακούγοντας Clash, Ramones, Buzzcocks, Dead Kennedy's και άλλα παρόμοια, με τα χρόνια όμως τα ακούσματά μας διευρύνθηκαν.

Άν αλλάξει η θεματολογία των στίχων, θα αλλάξει και ο προορισμός του συγκροτήματος;

Δεν μπορούμε να φανταστούμε ότι θα γράψουμε ποπ στίχο. Αν συμβεί αυτό, δε θα είμαστε πια οι Panx Romana.


Πληροφορίες για μερικά DIY συγκροτήματα της Ελληνικής και Κυπριακής σκηνής:

Ωχρά Σπειροχαίτη:
Μικρό Μανιφέστο:

Αρκεί η αυτοδιαχείριση στην παραγωγή;

η οποιαδήποτε αυτοδιαχείριση δεν μπορεί να περιοριστεί στην παραγωγή ενός έργου. Η αυτοδιαχείριση αφορά κοινωνικές σχέσεις με συγκεκριμένο περιεχόμενο: την αυτονομία, την ισοτιμία, την κατάργηση ιεραρχιών και ρόλων, την άμεση δημοκρατία, τον αυτοκαθορισμό σε σχέση με το κοινωνικό περιβάλλον και τον αγώνα για κοινωνική αποδοχή κι επέκταση. Αυτές οι σχέσεις καταργούνται

όταν άνθρωποι τις επιλέγουν και τις περιορίζουν σε ένα διαχωρισμένο πλαίσιο δραστηριοτήτων τους και

όταν στη συνέχεια οι ίδιοι άνθρωποι για άλλες τους δραστηριότητες επιλέγουν ακριβώς τις αντίθετες, εχθρικές και αναιρετικές σχέσεις με τις πρώτες.


Συνέχεια


Μεθυσμένα ξωτικά:

"Το ξεκίνημα, έγινε πρίν απο περίπου έξι χρόνια, με live σε σχολεία και πλατείες. Σιγά σιγά, γράφτηκαν τα πρώτα δικά μας κομμάτια. "Mεγαλοπιαστήκαμε": παίξαμε δύο φορές στο ΑΝ Club, μία στο Woodstock, βγήκαμε στο γυαλί (Jammin' - ΕΤ3), πιαστήκαμε κορό'ι'δα και μπήκαμε σε μια συλλογή της Wipe Out, ξενερώσαμε και αποφασήσαμε να βασιστούμε στις δικές μας δυνάμεις. Έτσι καταφέρνοντας να ξεπεράσουμε, όλες τις δυσκολίες που συναντάει κάθε γκρούπ που πέρνει μια τέτοια απόφαση, δημιουργήσαμε την πρώτη μας ανεξάρτητη δουλειά. Τώρα, για πιό λόγο μπαίνουμε σε όλη αυτή την διαδικασία, για πιό λόγο το ένα, για πιό λόγο το άλλο, ακούστε τα κομμάτια και βγάλτε τα συμπεράσματά σας!"


Intibah (απο Κύπρο!)

oi intibah δημιουργηθηκαν κυρως απο την ανάγκη 2
ατομων να φτιαξουν μουσικη μακρυα απο ταμπελες και
καθε λογης στερεοτυπα αλλα οσο πιο κοντα γινεται στο
ψαξιμο της ουσιας της μουσικης .Με την λογικη οτι η
μουσικη ειναι ενα μιγμα συναισθηματων και αναγκης για
επικοινωνια μεταξυ ανθρωπων ηταν λογικο να αναζητηθει
ενας τροπος εκφρασης μακρυα απο τους συγχρονους
προστατες,προαγωγους,εταιριων,
διαφημιστων και διαχειριστων της μουσικης αλλα
οσο πιο κοντα γινεται στην ιδεα της αυτοοργανωσης
(D.I.Y music) και της ομαδικης δουλειας.

Συνέχεια


Το πρώτο εισαγωγικό κείμενο για την DIY μουσική:
http://steki-dromou.blogspot.com/2010/05/do-it-yourself-diy.html

5

Συνεχίζονται οι φασιστικές επιθέσεις: μετά την Ακρόπολη, στην Παλλουριώτισσα

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 17/11/10 ,
Ο φασισμός σηκώνει ξανά κεφάλι στην Κύπρο την ώρα που όλοι οι αρμόδιοι "τιμούν" την αντιφασιστική εξέγερση του πολυτεχνείου


Έδειραν και άλλo αλλοδαπό


Δεν έχουν τέλος τα κρούσματα βίας εναντίον αλλοδαπών. Μετά τα επεισόδια της προηγούμενης Παρασκευής στην Ακρόπολη με θύματα αλλοδαπούς και Ε/κ (που έμοιαζαν με αλλοδαπούς) άλλη μια καταγγελία έρχεται να καταδείξει το μέγεθος τους προβλήματος. Γερμανός φοιτητής κατήγγειλλε χθες στην Αστυνομία ότι δέχθηκε επίθεση από αγνώστους σε περιοχή της Παλλουριώτισσας.

Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Αστυνομίας, Μιχάλης Κατσουνωτός ανέφερε ότι η καταγγελία έγινε από φοιτητή που Πανεπιστημίου Κύπρου, προσθέτοντας ότι επαληθεύονται οι ανησυχίες ότι τα κίνητρα των δραστών είναι ρατσιστικά και ξενοφοβικά

Την ίδια στιγμή, η Αστυνομία εξακολουθεί να αναζητεί δύο πρόσωπα αναφορικά με τα επεισόδια της Παρασκευής, κατά τα οποία νεαροί έσπειραν τον τρόμο σε γειτονιές της Ακρόπολης, ξυλοκοπώντας σε έξι περιπτώσεις ανυποψίαστους πολίτες. Υπό κράτηση για την υπόθεση τελούν ήδη τρία πρόσωπα.

Πηγή

Για την Παρασκευή:

Λευκωσία: Νέα κρούσματα νεανικής παραβατικότητας σημειώθηκαν το βράδυ της Παρασκευής στη Λευκωσία, κατά τα οποία τρεις ανήλικοι ενεπλάκησαν σε τέσσερα επεισόδια βίας.

Στην πρώτη περίπτωση, οδηγός ταξί κατήγγειλε ότι μετέφερε από τη Λακατάμια στην περιοχή Hilton τρεις ανήλικους, οι οποίοι εγκατέλειψαν το ταξί χωρίς να τον πληρώσουν. Όταν αντέδρασε, άλλος νεαρός που βρισκόταν στην περιοχή του επιτέθηκε με δακρυγόνο σπρέι και προκάλεσε ζημιές στο αυτοκίνητο.

Λίγη ώρα αργότερα, στην ίδια περιοχή, νεαρή γιατρός ενώ περπατούσε δέχθηκε επίθεση από τρεις νεαρούς, οι οποίοι επιχείρησαν να της κλέψουν τη τσάντα. Όταν αντέδρασε την κτύπησαν με ρόπαλο στο κεφάλι, με αποτέλεσμα να διακομισθεί στο Νοσοκομείο, όπου της έγινε συρραφή των τραυμάτων.

Εξάλλου, αλλοδαπός κατήγγειλε στην Αστυνομία ότι ενώ περπατούσε, επίσης στην ίδια περιοχή, τον πλησίασαν τρεις νεαροί και του ζήτησαν τσιγάρο. Όταν τους είπε πως δεν είχε, τον κτύπησαν με ρόπαλο.

Στο τέταρτο επεισόδια, θύμα υπήρξε μαθητής, ο οποίος περπατούσε με άλλους δύο συνομήλικους του στην περιοχή Hilton όταν τους επιτέθηκαν τρεις νεαροί. Οι δύο κατάφεραν να διαφύγουν, αλλά ο τρίτος ξυλοκοπήθηκε άγρια.

Πηγή


Έξαρση ρατσιστικών επιθέσεων στην Κύπρο


20-7-2010

Ομάδα 25 ροπαλοφόρων επιτέθηκε σε Νιγηριανό στη Λεωφόρο Μακαρίου χωρίς οποιοδήποτε λόγο. Οι δράστες που ήταν ντυμένοι ομοιόμορφα και κρατούσαν ρόπαλα και ιστούς σημαίας άρχισαν να κυνηγούν τον άτυχο Νιγηριανό ο οποίος στην προσπάθεια του να ξεφύγει έπεσε πάνω σε διερχόμενο αυτοκίνητο με αποτέλεσμα να τον προλάβουν και να τον ξυλοφορτώσουν άγρια.



Δεκέμβρης του 2008

Μαζικές επιθέσεις σε καταστήματα που ανήκουν σε μετανάστες στην περιοχή της παλιάς Λευκωσίας.



Νοέμβριος 2006

Επίθεση εναντίον τουρκοκύπριων μαθητών στην Αγγλική Σχολή.



Ιανουάριος 2009

Επίθεση εναντίον ατόμων συγκεντρωμένων στο κοινωνικό κέντρο «Φανάρι του Διογένη».



2008-2010

Σειρά επιθέσεων κατά Ε/Κ και αλλοδαπών στην ευρύτερη περιοχή Φανερωμένης.

Πηγή


0

Νοέμβρης 73: Αυτός ο αγώνας συνεχίζεται, δεν δικαιώθηκε, δεν εξαγοράζεται

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 16/11/10














Πολλά ακούγονται γύρω από το «φάντασμα» της εξέγερσης του Πολυτεχνείου. Ενώ αυτή, όπως λέει το τραγούδι «πέρασε εύκολα απ’ την μνήμη στην καρδιά», κάποιοι βασίζουν πολιτικά οφέλη πάνω στα θύματα της ασυμβίβαστης νεολαίας. Οι μεν, θεσπίζοντας το Πολυτεχνείο ως εθνική γιορτή, εξυπηρετούν τις δημόσιες σχέσεις τους εξυμνώντας τον Νοέμβρη στον οποίο δεν είχαν καμία συμμετοχή. Οι δε, προσπαθούν να δείξουν ότι ο Νοέμβρης δεν έφερε καμία αλλαγή, και ότι η χούντα δεν άφησε θύματα στο πέρασμα της. Ποια είναι η αλήθεια γύρω από τον Νοέμβρη; Ποιοι ξεκίνησαν αυτή την κατάληψη που έβαλε φωτιά στα θεμέλια του καθεστώτος;

Αρχικά, καλό είναι να κατανοήσουμε την κατάσταση της Ελλάδας στην περίοδο 67-74, και όλο το αντιδικτατορικό κίνημα όλων των αποχρώσεων. Εκτός από την δράση των Ελλήνων εξόριστων στην Γαλλία, πολλές ένοπλες οργανώσεις στην Ελλάδα διεξήγαγαν έναν αγώνα με προκηρύξεις, διαδηλώσεις και βομβιστικές επιθέσεις ενάντια στην χούντα. Ανάμεσα τους: Κίνημα 20ης Οκτώβρη, Λαϊκή Επαναστατική Αντίσταση, ΠΑΚ(μετέπειτα ΠΑΣΟΚ!), Αλληλεγγύη-Αντίσταση-Απελευθέρωση κλπ. τοποθέτησαν σύνολο 178 βόμβες στην διάρκεια της δικτατορίας. Βέβαια οι περισσότεροι αγώνες ξεπήδησαν περίπου το 1972 προμηνώντας μεγάλες αναταραχές. Ξέσπασαν αποχές στους μηχανικούς, στην Πάντειο, στην Φιλοσοφική, και στην συνέχεια γενικές αποχές ενάντια στις ελεγχόμενες φοιτητικές εκλογές. Δεν ξεχνιέται φυσικά η κατάληψη της Νομικής στις αρχές του 1973. Ένας ολόκληρος λαός, αγανακτισμένος από το αμερικανοκίνητο φασιστικό καθεστώς βρήκε την χαμένη του ελπίδα στους νεολαίους της Νομικής. Αντιθέτως, τα «δημοκρατικά» κόμματα έκαναν εκκλήσεις αποχώρησης και τερματισμού της κατάληψης.

Φτάνουμε λοιπόν έτσι στον Νοέμβρη, έναν μήνα εξ αρχής πυρετώδη και γεμάτο διαδηλώσεις. Η αστυνομία φυσικά, ως όργανο του κάθε καθεστώτος, αντιμετώπιζε βίαια, με συλλήψεις και άγριους ξυλοδαρμούς τους εργάτες και τους φοιτητές που αγανακτισμένοι ορμούσαν στις συμπλοκές. Και ενώ εκκρεμούσε δίκη 17 φοιτητών για συμμετοχή στα επεισόδια, την Τετάρτη 14 Νοεμβρίου, η συνέλευση του Πολυτεχνείου αποφασίζει συγκέντρωση(στην συνέχεια κατάληψη) του χώρου του Μετσόβιου. Την συνέλευση αποτελούσαν αριστεροί πολλών αποχρώσεων (κομμουνιστές, μαοϊκοί, τροτσκιστές, σοσιαλδημοκράτες), διάφοροι ανένταχτοι/ανεξάρτητοι και μερικοί αναρχικοί. Τα κόμματα της κεντροδεξιάς δεν πήραν επίσημη θέση, απείχαν φυσικά από την κατάληψη, ενώ η αντί-ΕΦΕΕ(ΚΝΕ) κατηγορούσε τους χιλιάδες συγκεντρωμένους ως προβοκάτορες, και προσπάθησε να εκκενώσει βίαια τον χώρο. Παρά την αρνητική αντιμετώπιση, μαζεύεται πολύς κόσμος, ξεκινάει μια εργατική συνέλευση και μια μαθητική. Τα συνθήματα δεν είναι απλώς αντιδικτατορικά, εμπνέονται από τους εργατικούς αγώνες και είναι αντικαπιταλιστικά. Ενδεικτικά: Κάτω η χούντα, Ψωμί-Παιδεία-Ελευθερία, Κάτω το κεφάλαιο, Επανάσταση Λαέ, Έξω οι Αμερικάνοι, και από τους αντιεξουσιαστές Κάτω το κράτος. Ξεκινούν οι πρώτες διαδηλώσεις με χιλιάδες άτομα, που για να αντιμετωπίσουν τους μπάτσους στήνουν φλεγόμενα οδοφράγματα και επιτίθενται με πέτρες και τούβλα. Τις επόμενες δυο μέρες συνεχίζονται ακατάπαυστα οι συνελεύσεις, οι διακηρύξεις και οι βίαιες διαδηλώσεις. Η αντί-ΕΦΕΕ/ΚΝΕ αποφασίζει να συμμετέχει φιμώνοντας τις ελεύθερες φωνές. Προσπαθούσε μέχρι το τέλος να σταματήσει την εξέγερση όπως παραδέχονται στο τεύχος 8 1974 της Πανσπουδαστικής. Αντίθετα, παραμένει μειοψηφία και συμβιβάζεται.

Την Παρασκευή 16 Νοέμβρη οι συγκεντρωμένοι μέσα και έξω από το Πολυτεχνείο φτάνουν τις 50.000, και ο χαρακτήρας παραμένει αντικαπιταλιστικός-αντιιμπεριαλιστικος., με προοπτική την βίαιη σύγκρουση με την ακροδεξιά κάστα κυβερνώντων. Οι διαδηλώσεις την νύχτα καταλήγουν σε αιματηρές συμπλοκές. Τα όργανα της ΕΛ.ΑΣ. επιτίθενται με δακρυγόνα, αύρες και περίστροφα στους διαδηλωτές, ενώ ελεύθεροι σκοπευτές σκοτώνουν ανελέητα. Οι εξεγερμένοι απαντούν με βόμβες μολότοφ, τούβλα, επιθέσεις σε τράπεζες και στο Υπουργείο Δημόσιας Τάξης. Και ενώ ξετυλίγεται η καθολική άρνηση του λαού μας στον φασισμό, ο στρατός καλείται να επέμβει. Τανκς και στρατιώτες εμφανίζονται, σκορπίζοντας τον τρόμο στους συγκεντρωμένους. Ο κόσμος διασπάται σε διαδηλώσεις σε γύρω δρόμους, και οι υπόλοιποι εγκλωβίζονται στο Πολυτεχνείο. Η αντί-ΕΦΕΕ που κατέλαβε τον ραδιοφωνικό σταθμό ξεκινά ειρηνικά καλέσματα για συμφιλίωση(αδέλφια μας φαντάροι… κλπ). Η πλειοψηφία, γνωρίζοντας πως οι μισθοφόροι δεν υπάρχει περίπτωση να τους υπερασπιστούν, βλέπουν τον θάνατο στον ορίζοντα. Ακούγεται πως κάποιοι σκέφτονται να τους επιτεθούν με αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς, μα σύντομα καταλαβαίνουν πως είναι ανώφελο μπροστά στις ερπύστριες των τανκς.

Ξημερώματα του Σαββάτου 17 Νοέμβρη, ένα θωρακισμένο όχημα, αφού αρχικά οπισθοχωρήσει, εισβάλλει γκρεμίζοντας την κεντρική πύλη του Μετσόβιου Πολυτεχνείου. Στην συνέχεια το χάος: συλλήψεις, δολοφονίες, ξυλοδαρμοί, και ο ραδιοφωνικός σταθμός σταματά… Το κέντρο της Αθήνας αιματοκυλίστηκε, και η ιστορία του ελληνικού λαού χαράχτηκε ανεξίτηλα από τους νέους ελεύθερους-πολιορκημένους του Πολυτεχνείου.

35 χρόνια μετά τιμούμε τους ήρωες που πάλεψαν για την ελευθερία, την ανεξαρτησία και την ανατροπή της εκμεταλλευτικής κοινωνίας. Βλέπουμε πως η μεταπολίτευση δεν έφερε την κοινωνία που ονειρευόμαστε. Ακόμα και σήμερα μας φιμώνουν, μας αντιμετωπίζουν με την αστυνομία τους. Μας μεγαλώνουν μέσα στην πιο μεγάλη σκλαβιά, την οικονομική, και την πιο ύπουλη προπαγάνδα, τα ΜΜΕ. Χαιρετίζουμε τους νεκρούς αγωνιστές και κάθε ανατρεπτική φωνή στον κόσμο, και απαντούμε με νέους ασυμβίβαστους αγώνες. Αναγνωρίζουμε το Πολυτεχνείο όχι ως γιορτή εθνικής μνήμης, αλλά ως ταξική εξέγερση, η οποία καταλαμβάνει σπουδαία θέση δίπλα στο Γαλλικό Μάη του 68, και το ηρωικό κίνημα των Ζαπατίστας στο Μεξικό.

Ο ΝΟΕΜΒΡΗΣ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ
ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΝΕΑ ΕΞΕΓΕΡΣΗ Σ’ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΓΗ

πηγή
0

Συγκρούσεις φοιτητών-αστυνομίας στο Λονδίνο --- Άρωμα κοινωνικής εξέγερσης σε όλη την Ευρώπη

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 11/11/10 ,
Μεγάλη πορεία πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο απο φοιτητές και καθηγητές που διαμαρτύρονται για τον υπερδιπλασιασμό των πανεπιστημιακών διδάκτρων τα οποία θα επηρεάσουν φυσικά και όλους τους Κύπριους φοιτητές που θα επιλέξουν να σπουδάσουν στην Αγγλία. Όλα δείχνουν πως οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν.



Στα γραφεία του Συντηρητικού Κόμματος στο Λονδίνο, εισέβαλαν διαδηλωτές μετά την ογκώδη πορεία που οργανώθηκε από φοιτητικά σωματεία με θέμα τον υπερδιπλασιασμό των πανεπιστημιακών διδάκτρων. Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο αριθμός των διαδηλωτών ξεπέρασε τις 50.000 κάτι που αιφνιδίασε τις αστυνομικές δυνάμεις που δεν περίμεναν περισσότερους από 20.000.

Η διαδήλωση κύλησε απολύτως ειρηνικά στο μεγαλύτερο μέρος της, αλλά η κατάσταση ξέφυγε από τον έλεγχο της αστυνομίας, όταν διαδηλωτές έσπασαν τον αστυνομικό κλοιό και κατευθύνθηκαν προς το βρετανικό κοινοβούλιο, όπου ξεκίνησαν καθιστική διαμαρτυρία. Στη συνέχεια, φοιτητές, μαζί με καθηγητές, κατάφεραν να εισέλθουν στο Millbank Tower, την έδρα του κυβερνώντος κόμματος, σπάζοντας κάποιο τζάμι και ανάβοντας φωτιές έξω από το κτίριο. Η κατάληψη κράτησε για μερικές ώρες, με τους φοιτητές να ανεβαίνουν στην ταράτσα του κτιρίου και να πετούν αντικείμενα στα βρετανικά Μ.Α.Τ. που βρίσκονταν από κάτω.



Η αστυνομία έληξε την κατάληψη κάνοντας έφοδο στο κτίριο και στριμώχνοντας τους διαδηλωτές, ενώ έγιναν τουλάχιστον 32 συλλήψεις. Πάντως, οι φοιτητές που είχαν μαζευτεί έξω από το κοινοβούλιο φαίνεται πως σκοπεύουν να συνεχίσουν τη διαμαρτυρία και κατά τη διάρκεια της νύχτας, αφού έχουν αρχίσει να προμηθεύονται με σκηνές και κουβέρτες.

Σε επικοινωνία που είχε η εφημερίδα Guardian με τους καταληψίες, οι δεύτεροι έστειλαν το εξής μήνυμα: «Στεκόμαστε ενάντια στις περικοπές, δείχνοντας αλληλεγγύη προς τους φτωχούς, τους ηλικιωμένους, τους ανθρώπους με ειδικές ανάγκες και τους εργαζόμενους που έχουν πληγεί. Είμαστε κατά όλων των περικοπών και της εμπορευματοποίησης της εκπαίδευσης. Θέλουμε να δείξουμε την αντίθεσή μας προς το σύστημα των Tories που επιτίθεται στους φτωχούς και βοηθά τους πλούσιους. Αυτή είναι μόνο η αρχή.»


Συνέχεια


Φωτορεπορτάζ


These days, the stirring lines of Percy Shelley’s The Mask of Anarchy may seem unattainable. I don’t think so. Shelley was both a Romantic and political truth-teller. His words resonate now because only one political course is left to those who are disenfranchised and whose ruin is announced on a government spread sheet.


Πολιτική ανάλυση του John Pilger για τις εξελίξεις στην Αγγλία

(στα αγγλικά)





ΒΡΕΤΑΝΙΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στο: Millbank Occupied as 50,000 Protest Education Cuts

Εξεγέρθηκαν οι βρετανοί φοιτητές ενάντια στην κρατική πολιτική της κυβέρνησης Κάμερον για την παιδεία που προβλέπει τριπλασιασμό των διδάκτρων στα πανεπιστήμια. Τα δίδακτρα σήμερα είναι 3.290 λίρες ανά φοιτητή και κατ’ έτος. Η κυβέρνηση σκοπεύει να επιτρέψει στα Πανεπιστήμια να τα αυξήσουν έως και τις 9.000 λίρες.

Αγανακτισμένοι οι πάνω από 50.000 φοιτητές, εισέβαλαν χτες στο κτίριο που στεγάζει την έδρα του Συντηρητικού Κόμματος στο Λονδίνο, αιφνιδιάζοντας το συντηρητικό πολιτικό κατεστημένο της Βρετανίας και βγάζοντας από την αφάνεια την οργισμένη νεολαία. Δεν γλίτωσε από την κριτική τους όλο το πολιτικό φάσμα μεταξύ αυτών και το κόμμα των Ελεύθερων Δημοκρατών.

Οι φοιτητές άναψαν φωτιές και έσπασαν τζαμαρίες στα γραφεία των Τόρις καταλαμβάνοντας το κτίριο και ύψωσαν τη μαυροκόκκινη σημαία στην ταράτσα του κτιρίου.

ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στο: Castor-Transport 2010

Στη Γερμανία χιλιάδες αντιπυρηνικοί διαδηλωτές έχουν βγει εδώ και μέρες στους δρόμους και στα… δάση με σκοπό να αποκλείσουν τη σιδηροδρομική γραμμή από όπου θα περνούσαν βαγόνια με ραδιενεργά απόβλητα. Δέχτηκαν την καταστολή της γερμανικής αστυνομίας. Τελικά τα βαγόνια έφτασαν στον προορισμό τους αλλά οι διαδηλωτές επιμένουν…

ΓΑΛΛΙΑ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στο: paris/île-de-france

Στη Γαλλία οι εργαζόμενοι, φοιτητές και νεολαίοι συνεχίζουν να κινητοποιούνται παρά τη ψήφιση του νόμου Σαρκοζί για το συνταξιοδοτικό.

και εκτός Ευρώπης: Ν.ΚΟΡΕΑ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ στο: G20, Stop Making Common People Pay for the Crisis!

Στη Σεούλ χιλιάδες διαδηλωτές συγκρούστηκαν με δυνάμεις καταστολής μπροστά από το συνεδριακό κέντρο όπου θα διεξαχθεί η σύνοδος της G20.


πηγή


0

13λεπτο βίντεο από τo φεστιβάλ της Λάρνακας - αναδημοσίευση "είμαστε ούλλοι μετανάστες"

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 7/11/10
13 λεπτο βίντεο από το φεστιβάλ rainbow

http://www.youtube.com/watch?v=BlXk4ogvrY4&feature=player_embedded

Το βίντεο με σχολιασμό

http://www.youtube.com/watch?v=WBQ90qX1e7s&feature=player_embedded



Αναδημοσιεύουμε επίσης το κείμενο μας "Είμαστε ούλλοι μετανάστες":


Κανένας άνθρωπος στον κόσμο δεν επιθυμεί να αφήνει φίλους και οικογένεια για να μεταναστεύσει μόνος σε μια άγνωστη χώρα. Κανένας άνθρωπος που έχει μια αξιοπρεπή απασχόληση στο χώρο του δεν φεύγει για μια χειρότερη και πιο κακοπληρωμένη δουλειά. Κανένας άνθρωπος δεν προτιμά να βιώνει το ρατσισμό και τον εξευτελισμό παρά την ασφάλεια που του παρέχει ο τόπος του. Λίγοι είναι αυτοί που έχουν ακόμα και την επιλογή αν θα μεταναστεύσουν ή όχι. Ακόμα λιγότεροι είναι αυτοί που θα έπρατταν το ίδιο αν είχαν μια εναλλακτική λύση για να σώσουν και να βελτιώσουν τις ζωές αυτών και των γύρω τους.



Σύμφωνα με έρευνα του Φιλελεύθερου,


85% των Ε/κυπρίων συμφωνούν ότι η μετανάστευση προκαλεί: αύξηση της ανεργίας,

81% αύξηση της εγκληματικότητας,

70% προβλήματα παρά ευκαιρίες,

73% αίσθημα ανασφάλειας στους πολίτες,

61% είναι το μέσο μεταφοράς νοσημάτων στην Κύπρο.

Το 45% δήλωσε πως δεν έχει κάποια επικοινωνία με μετανάστες που ζουν στην Κύπρο.



Η Αγγλία, η Γαλλία, η Ολλανδία, η Ισπανία, η Πορτογαλλία και πολλές άλλες δυτικές «εκσυγχρονισμένες» χώρες διατηρούσαν αποικιοκρατίες σε πολλές από τις χώρες από όπου προέρχονται σήμερα πολλοί μετανάστες. Εκμεταλλεύονταν τους φυσικούς πόρους, την οικονομία, και φυσικά το τεράστιο εργατικό δυναμικό των χωρών του «τρίτου κόσμου». Οι δυτικές χώρες πλουσίευαν καθώς βύθιζαν ταυτόχρονα τις «υποανάπτυκτες» χώρες στη δυστυχία, στο αίμα και στα χρέη. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι η επιβολή της αγγλικής αυτοκρατορίας στην Ινδία και η αποικιοκρατία του Κόνγκο από τους Βέλγους, μια από τις σκληρότερες στη σύγχρονη ιστορία.


Ο «τρίτος κόσμος» παραμένει μέχρι σήμερα καταπιεσμένος. Πολλές χώρες βαζανίσονται από κοινοτικές συγκρούσεις, πολλές από τις οποίες προκάλεσαν οι ίδιες οι «ανεπτυγμένες» χώρες για τα δικά τους συμφέροντα. Άλλες είναι βυθισμένες στα χρέη από δάνεια που τους παρείχαν «ανεπτυγμένοι» οργανισμοί όπως το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο (πχ Αργεντινή). Σε όλες αυτές τις χώρες, σε Αφρική, Ασία και Λατινική Αμερική, «δυτικές» πολυεθνικές εκμεταλλέυονται φτηνό εργατικό δυναμικό, συχνά μέσα σε άθλιες συνθήκες, με μηδαμινά δικαιώματα (πχ η εταιρία GAP στην Ινδονησία). Ταυτόχρονα, οι εταιρίες αυτές εκμεταλλεύονται τους φυσικούς πόρους των χωρών αυτών με χαρακτηριστικότερο παράδειγμα την κοπή τεράστιων εκτάσεων του Αμαζονίου (στη Βραζιλιά) για φυτείες σόγιας εταιριών όπως των McDonalds.



«Να φύγουν όλοι οι ξένοι εκτός από το απαραιτητό εγατικό δυναμικό» υποστηρίζουν μερικοί Κύπριοι. Ποιο είναι όμως το απαραίτητο εργατικό δυναμικό γι’αυτούς; Η Φιλιππινέζα που καθαρίζει το σπίτι τους και νταντεύει τα μωρά, οι Βουλγάροι που δουλεύουν στις οικοδομές τους, η Σριλανκέζα που φροντίζει τη γιαγιά, οι Πακιστανοί που καθαρίζουν τις φάρμες τους και οι Ρουμάνες στο καμπαρέ που συχνάζουν.


Οι άνθρωποι από αυτές τις χώρες είναι συχνά άνεργοι, φτωχοί, καταπιεσμένοι, ή ανήμποροι να συντηρήσουν τις οικογένειες τους. Τους ίδιους ανθρώπους είναι που υποδεχόμαστε στις «ανεπτυγμένες» χώρες, όπως η Κύπρος, με τόσο έντονα συναισθήματα αντιπάθειας και μίσους. Θέλουμε να «καθαρίσει» η Κύπρος από τους ξένους, όμως τους εκμεταλλευόμαστε δίνοντας τους ψωρομισθούς και μηδαμινά δικαιώματα. Θέλουμε να σταματήσουν να ξοδεύονται επιδόματα για τους μετανάστες, όμως θέλουμε και να εργάζονται σε όλες τις δουλειές που είναι «χαμηλού επιπέδου» για μας: οικιακοί βοηθοί, οικοδομές, νταντάδες κτλ.



Οι μετανάστες δεν είναι αντικείμενα ούτε μηχανές προς χρήση. Είναι άνθρωποι, και ο καθένας τους κουβαλά μια ιστορία πίσω του, συχνά πολύ πιο σκληρή απ’ότι εμείς φανταζόμαστε. Οι ίδιοι χρειάζονται τη βοήθεια και την αλληλεγγύη μας. Ο κόσμος γενικότερα όμως χρειάζεται να κατανοήσει τους βασικούς λόγους που οδηγούν σε τόσο μεγάλα ρεύματα μετανάστευσης. Πρέπει επιτέλους να αποφασίσουμε να πολεμήσουμε τη ρίζα των προβλημάτων και όχι τα συμπτώματα. Την εκμετάλλευση και την καταπίεση που εμείς προκαλόυμε, εμείς οι ίδιοι πρέπει να την σταματήσουμε.




Πλανόδιο Στέκι Δρόμου


11

Πρώτη λεπτομερής ενημέρωση για τα γεγονότα στη Λάρνακα

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 6/11/10 ,
Πρώτη ενημέρωση από το φεστιβάλ Rainbow όπου έγιναν επεισόδια χτες το βράδυ.


Το φεστιβάλ ξεκίνησε γύρω στις 18.00, παρουσία περίπου 200 ατόμων. Η εξέδρα είχε στηθεί δίπλα από τον παραλιακό δρόμο. Γύρω στις 20.00 ξεκίνησε διασχίζει τον παραλιακό η πορεία των εθνικιστών ( «Κίνημα Ελληνικής Αντίστασης», «Παγκύπριο Αντικατοχικό Κίνημα» (ΠΑΚ) και «Κίνηση για τη Σωτηρία της Κύπρου»).

Όλος σχεδόν σχεδόν ο κόσμος του φεστιβάλ μπήκε στο δρόμο για να ανακόψει την πορεία των εθνικιστών φωνάζοντας συνθήματα όπως "όλοι μαζί να φύγουν οι ναζί" και "κύπριοι και ξένοι εργάτες ενωμένοι". Οι δυο πορείες ήρθαν κοντά, υπήρξαν μικροσυμπλοκές και ανταλλαγή αντικειμένων. Σε μια στιγμή κάποιοι από τους νεαρούς εθνικιστές-φασίστες έτρεξαν απειλητικά από τα πλάγια προς το μέρος του φεστιβάλ όπου βρίσκονταν αρκετά παιδιά και γυναίκες. Αμέσως ο κόσμος του φεστιβάλ έτρεξε να τους ανακόψει με καρέκλες, πέτρες και ξύλα. Οι νεαροί έτρεξαν πίσω 200 μέτρα για να σωθούν.

Στη συνέχεια τα αίματα είχαν ανάψει για τα καλά, υπήρχε συχνή ανταλλαγή αντικειμένων και οι αστυνομικοί-μπάτσοι έσπρωχναν σταδιακά τον κόσμο του φεστιβάλ προς τα πίσω για να δώσουν χώρο στην εθνικιστική πορεία να περάσει. Υπήρξαν μερικές μικροσυγκρούσεις μεταξύ του κόσμου του φεστιβάλ και των εθνικιστών, αλλά και των αστυνομικών. Κάπου εκεί έγιναν και μερικές συλλήψεις από τον κόσμο του φεστιβάλ (ακούγεται ότι έγιναν τελικά 6 συλλήψεις, μεταξύ των οποίων και μερικοί τραυματίες).

Μετα απο αρκετή ώρα οι μπάτσοι παραμέρισαν με τη βία τον κόσμο του φεστιβάλ κάνοντας χώρο στην εθνικιστική πορεία να περάσει. Οι μόνοι που πέρασαν όμως ήταν καμιά 20α άτομα και οι σημαιοφόροι, ενώ όλοι οι υπόλοιποι έμειναν απέναντι από το φεστιβάλ (στην άλλη μεριά του δρόμου). Ο σκοπός τους ήταν προφανές, ήθελαν να ξαναχτυπήσουν τον κόσμο του φεστιβάλ. Υπήρξε ξανά ρίξη μικροαντικειμένων αλλά για αρκετή ώρα υπήρξε σχετική ηρεμία ώσπου οι φασίστες (οι οποίοι πλήθαιναν συνέχεια αφού ήρθαν μαζικά ελαμίτες και διάφοροι άλλοι φασίστες από άλλες πόλεις) αποφάσισαν να κάνουν ξανά επίθεση. Έτρεξαν απο το πλάι, ρίχνοντας φωτοβολίδες και πέτρες προς τον κόσμο του φεστιβάλ που, προς έκπληξή του, είδε την αστυνμία να επιτίθεται και αυτή σε κόσμο του φεστιβάλ και προέβη ξανά σε συλλήψεις.

Στη συνέχεια επικράτησε πανικός, αφού ακούστηκαν ασθενοφόρα και μαθέυτηκε ότι ένας Τουρκοκύπριος μαχαιρώθηκε από τους φασίστες (σε σοβαρή κατάσταση αλλά εκτός κινδύνου). Επίσης ένας Παλαιστίνιος (;) μετανάστης χτυπήθηκε σοβαρά από 30 περίπου φασίστες αλλά χάθηκε μετά πιθανότατα γιατί δεν είχε χαρτιά και δεν θα μπορούσε να καταγγείλει τον ξυλοδαρμό του. Ο κόσμος που είχε μείνει κατάφερε να φύγει τελικά, αφού πήγε οργανωμένα μέχρι τον αστυνομικό σταθμό για να μάθει περισσότερα για τους συλληφθέντες.

Ο Τύπος κάνει λόγο για πάνω απο 10 τραυματισμούς, όλοι απο την πλευρά του κόσμου του φεστιβάλ. Όλες οι συλλήψεις (6-7) έγιναν επίσης από τον κόσμο του φεστιβάλ. Η αστυνομία έκανε συνεχώς πλάτες στους εθνικιστές-φασίστες και η απόδειξη είναι τα στοιχεία αυτά. Τραβήχτηκαν επίσης πολλά βίντεο που θα φανερώσουν το τι πραγματικά έγινε.

Η φασιστική επίθεση και η αστυνομική συγκάλυψη είναι πολύ σοβαρά ζητήματα που πρέπει να προβληματίσουν ολόκληρη την κοινωνία. Αναμένεται και επιβάλλεται αντίδραση.
0

Συμμετέχουμε στο φεστιβάλ Rainbow - Αντιδρούμε στη φασιστική απειλή



Το φεστιβάλ θα γίνει στην εξέδρα παραλίας στις Φοινικούδες αυτή την Παρασκευή. Θα περιλαμβάνει μουσικές και χορούς από μετανάστες, αιτητές ασύλου, ξένους φοιτητές, ελληνοκύπριους και τουρκοκύπριους, χώρο για παιδιά, παζαράκι, φαγητά και ποτά από διάφορες χώρες.

θα υπάρχει λεωφορείο από την πλατεία Σολωμού η ώρα 16.00 για δωρεάν μεταφορά στον χώρο της εκδήλωσης από τους οργανωτές του ΚΙΣΑ.

Facebook event


Ανακοίνωση της ΚΙΣΑ για το Κίνημα Ελληνικής Αντίστασης και Φεστιβάλ Rainbow

Αγαπητές/οί φίλες και φίλοι

Η εθνικιστική οργάνωση ”Κίνημα Ελληνικής Αντίστασης” με τη συμμετοχή του “Παγκύπριου Αντικατοχικού Κινήματος” (ΠΑΚ) και της “Κίνησης για τη Σωτηρία της Κύπρου” διοργανώνουν στις 5 Νοεμβρίου 2010 εκδήλωση εναντίον των μεταναστών, καλώντας σε διαμαρτυρία “εναντίον της λαθρομετανάστευσης” και ”εναντίον του εποικισμού”, με συνθήματα “όχι στην ισλαμοποίηση της πατρίδας”, ”άμεση απέλαση των λαθρομεταναστών” και “άμεση κατάργηση των προκλητικών επιδομάτων και των λοιπών υπερπρονομίων των δήθεν πολιτικών προσφύγων”.

Ενόψει της νέας αυτής προκλητικής εκδήλωσης, η ΚΙΣΑ αποφάσισε να διοργανώσει το φετινό Φεστιβάλ Rainbow, εκτός από τη Λευκωσία, και στη Λάρνακα αντί στη Λεμεσό όπως έκανε τα τελευταία δύο χρόνια. Η διοργάνωση του Rainbow την ίδια μέρα με την πιο πάνω εκδήλωση θα στείλει τα αντιρατσιστικά μας μηνύματα εναντίον της παρουσίας και της δράσης των ακροδεξιών και ρατσιστικών στοιχείων στη Λάρνακα. Συγκεκριμένα, το Φεστιβάλ Rainbow θα πραγματοποιηθεί στις 31 Οκτωβρίου στη Λευκωσία και στις 5 Νοεμβρίου στη Λάρνακα. (Περισσότερες πληροφορίες για την πρώτη εκδήλωση του ΚΕΑ εδώ http://antistasi.org/?p=11228 . Έχουν κυκλοφορήσει και ανακοίνωση όπου διαφημίζουν και την πορεία τους στις 5 Νοεμβρίου από κεντρικά σημεία της Λάρνακας).

Απολογούμαστε σε όλους όσοι εργάστηκαν για την προετοιμασία του Φεστιβάλ στη Λεμεσό αλλά ελπίζουμε να κατανοούν ότι υπό τις περιστάσεις είναι σημαντικό να αντιδράσουμε στην κατάσταση που δημιουργείται στη Λάρνακα.

Όσοι ενδιαφέρονται να συμμετέχουν στο Φεστιβάλ στη Λευκωσία ή τη Λάρνακα και να ταδιξέψουν με τα λεωφορεία που θα διαθέσει η ΚΙΣΑ για το σκοπό αυτό, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 22878181 ή στο email kisa@cytanet.com.cy .

Διοικητικό Συμβούλιο
1

Ρομποτάκια ενωθείτε! (Συλλογή κειμένων για τις μαθητικές παρελάσεις)

Πλανοδιο Στεκι Δρομου 1/11/10 , ,


Τελετές και Κίνημα – Άτε να πούμεν αλλό ‘ναν για τις μαθητικές παρελάσεις….



Συζητούμε πάλι τούτο το θέμα με τις παρελάσεις. Για μας το θέμα εν ξεκάθαρο: εκπαιδευτικά είναι ένας βραχνάς ασήκωτος, όχι όμως επειδή εν πρακτικά απαιτητικός. Χειρότερα: επειδή εν παντελώς ασυνάρτητος σε οποιαδήποτε γλώσσα μιλούμε είτε για εκπαίδευση, είτε για παιδεία, διαπαιδαγώγηση, μεταβίβαση γνώσης, ανάγιωμα ή ό,τι προαιρείστε. Είναι ο θεσμός που χαχανίζει πάνω σε κάθε προσπάθεια που μπορούμε να ονομάσουμε σήμερα παιδαγωγική ή έστω εκπαιδευτική.

Από κινητικής άποψης ισοπεδώνει το αντικείμενο: ούλοι τα ίδια! Ή αλλιώς, τσιμουδιά για το ότι αποκλείουμε από το τελετουργικό της κοινότητας κάθε κοντό (…..), ανάπηρο ή άτομο με την όποια κινητική δυσκολία, παρακρούοντας ομαδικά για ομοιόμορφο βηματισμό στήσιμο και ύφος.

Από συναισθηματικής άποψης ισοπεδώνει το αντικείμενο: ούλοι τα ίδια ! Ή αλλιώς, δεν αφορά καθόλου το κράτος, το σύστημα και τους θεσμούς, αν υπάρχει πολλαπλότητα συναισθηματικής αντίδρασης είτε για το νόημα είτε για το τελετουργικό το ίδιο. Η μόνη συναισθηματική αντίδραση που αφορά τη συγκεκριμένη τελετουργία είναι η εθνική περηφάνια.

Από γνωσιολογικής άποψης ισοπεδώνει το αντικείμενο: ούλοι τα ίδια! Ή αλλιώς, ΛΕΞΗ ΔΕ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ για τις οικονομικές και κοινωνικές ανισότητες. Η μόνη γνώση που άπτεται του πλαισίου είναι εκείνη του «το έθνος κι η πατρίς είναι πάν’ απ’ όλα»….


Συνέχεια (φάλιες)


ΚΑΜΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ


Μαθητικο Εντυπο Εναντια στις Παρελασεις

Από ένωση αναρχικών


Να καταργηθούν οι παρελάσεις!

Επινοήθηκαν από το Φρειδερίκο της Πρωσίας, κορυφώθηκαν στη Γερμανία του Χίτλερ, αποτέλεσαν βασικό σύμβολο της δικτατορίας του Μεταξά και επανήλθαν δυναμικά στη χούντα του Παπαδόπουλου. Μάλιστα, ο ελληνικός τρόπος τις καθιστά συχνά αφορμή για διακρίσεις ανάμεσα σε παιδιά, βάσει των επιδόσεων, της καταγωγής ή του ύψους τους. Το TV Χωρίς Σύνορα κηρύσσει την έναρξη εκστρατείας με στόχο ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΟΥΝ ΟΙ ΠΑΡΕΛΑΣΕΙΣ.

Συνέχεια (tvxs)


 
Revive Red Blogger template by Introblogger